doorzetten

Wat een gedoe het wonder hebben.. je begint vol goeie moed en houd je aan het dieet, vervolgens komt je innerlijke stem om de hoek kijken. Waarom doe ik dit allemaal? Ik heb zin in lekkere dingen, ik voel de dood niet.. ik voel de drang niet dat ik dodelijk ziek ben.
Ben ik dat wel dan?

de laatste 2 maanden heb ik me niet aan mijn dieet gehouden, hop meteen 10kg erbij! Dat gaat er ook wel weer vanaf natuurlijk, maar dat je zo snel kan bijkomen van gewoon even geen vegan zijn is wel extreem. Verslaafd aan fruit blijf ik toch.

Ondertussen ben ik alweer 8 maanden verder. De tumor is gestopt met groeien, of hij gaat heel langzaam dat is moeilijk te zeggen. Mijn linker tiet is best groot ( 17 x17 x 9cm) , lastig met rennen of erop liggen wat niet gaat. Als de zon erop schijnt doet het pijn, door de huid denk ik die veel te verduren heeft. Mijn huid is ook enorm veranderd, daar waar het wonder zit is de huid zoals een olifant, dik en stug. Je kunt er niet in knijpen in ieder geval.. Het vreemde is dat het wonder al mijn zenuwuiteindes heeft opgegeten?? vernietigd?? tijdelijk ingekapseld? Ik zou er in ieder geval een mes in kunnen steken zonder dat ik er iets van merk. Dat is nog wel een meest bizarre van alles, de tumor heeft compleet zijn eigen ding gaande, ik voel er helemaal niks in. Ergens vind ik het ook wonderbaarlijk dat er zoiets in je lichaam kan gebeuren. Het voelt een beetje als een uitdaging.
Ik heb er natuurlijk niet zoveel verstand van, maar had ik er niet erger bij moeten zitten? zieker of meer last, pijn? Iemand vertelde me dat ik eigenlijk heel veel pijn hoor te hebben, het was moeilijk te geloven dat ik amper last heb. Ik voel me dan ook gezegend, alles wat ik doe en hoe ik denk en me voel heeft allemaal geleid tot dit... Geen pijn, kleinere groei en voel me gezond. Ik voel nog altijd 100% dat dit gaat lukken. Ik kijk nog wekelijks op www.chrisbeatcancer.com er staan veel mooie succes verhalen, het doet goed om dit te kijken, inspiratie!

Ik voel me nog elke dag goed, mijn vrolijkheid is gewoon niet kapot te krijgen.
Iedereen heeft zo mindere dagen, toch zijn die er al een tijdje niet mee.
Het voelt goed allemaal en dat vind ik het belangrijkste. Het heeft een soort rust gebracht, ik doe compleet me eigen ding en probeer balans te vinden in het dagelijks leven. Iets wat niet went is de extreme moeheid. Zo zit je vol energie en 10 min later kan je amper lopen. Plannen gaat soms moeilijk omdat je niet weet hoe je je voelt. Alles is ok natuurlijk, niemand die mij iets kwalijk neemt. Ik zelf zit er het meeste mee, je kunt niet simpel je ding doen. Dat frustreert soms.. De thc druppels frustreren ook, je hangt in niemandsland. Te gaar om een fatsoenlijk gesprek te voeren, te gaar om ver te wandelen. Schrijven lezen gaat helemaal niet. Dan gaat de dag langzaam... Soms pak ik ze ook wel eens een dag niet, kan ik even mijn ding doen.

Het heeft een tijdje geduurd dat ik weer eens schreef, ik zat in een lastig pakket thuis. Ik ben nog altijd bezig met het opruimen van emoties van vroeger. Als ik dan schrijf wordt het een negatieve toon, dat wilde ik niet. Dat is niet wat er echt speelt... Het is een balans van emoties, leuke dingen doen en vooral veel thuis rusten. Ik kan uren op de bank zitten of liggen en gewoon bijna aan niks denken of dromen. Komt vooral de de druppels, maar het is heerlijk de rust ervan te ervaren. Dit heb ik moeten leren, de frustratie wordt steeds minder en probeer steeds meer mee te gaan in dit moment.
Zodra ik alles kwijt ben van vroeger gaat het wonder van zelf weg, daar ben ik van overtuigd.

Het juicen stond me zo tegen dat ik hulp heb gevraagd mij te helpen. Mijn lieve mam en een kennis komen vanaf deze week in de ochtend voor mij het sap maken. Voor mij begint zo de dag beter, niet lang in de keuken staan dan bespaar ik me de rugpijn.

Ook ben ik al heel lang opzoek naar een huis voor in te wonen. Aangezien veel mensen dit blog lezen wil ik via deze weg vragen om aan me te denken. Ik woon nu met 1 slaapkamer, het is een fijne woning en degelijk met een tuin. Ik wil echter weer me eigen bedrijf beginnen en dat gaat hier niet. Ik loop al sinds vorig jaar zomer met het idee lifecoache te worden. Daar heb ik een tweede ruime slaapkamer voor nodig. Wie zou iets voor mij kunnen betekenen? max 20 min rondom Eys ivm de paarden. Alvast bedankt voor het meedenken :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

het zwarte gat

ziekenhuis bezoek nr 1

ziekenhuis bezoek 2