geen operatie

Er is momenteel veel gaande en ja het wordt me allemaal te veel...

Alle behandelingen die ik wil worden niet vergoedt. Het getouwtrek moet nog beginnen, maar heb er nu al geen zin in... is er iemand die tijd over heeft en dit wil doen, zoiezo in overleg met mij, iemand die zonder mijn hulp dit van de grond krijgt, iemand die begrijpt wat dit inhoudt?
Verzekering aanschrijven, daarna kijken waar we wel geld kunnen krijgen voor een behandeling ( stichtingen), aangezien de donaties helaas niet zo hard lopen.

ik zou het ook fijn vinden als niet iedereen mij persoonlijk op de app gaat vragen of ik de operatie wil doen etc. De app is voor leuke dingen en dit blog voor de kanker.

In het ziekenhuis kwam niks bijzonders naar voren, ze hadden een vlekje gevonden op de longen, ze konden en wilden dit nu niet onderzoeken. Ze kunnen weliswaar niks zien op de scan, dat wil niet zeggen dat ik geen uitzaaiingen heb. Er is niemand die mij kan beloven dat als ik de boel laat amputeren dat ik nergens anders uitzaaiingen heb. de operatie is super intenstief, daarna moet ik als nog mijn traject doen maar dan met een giga wond. nee sorry.. daar kies ik niet voor.

Bij deze besluit ik dan ook dat ik geen operatie wil...

als ik rijk was geweest, geld op de rekening had staan, had ik nu geen stress, dan kon ik me behandelingen doen en was ik waarschijnlijk binnen 6mnd van mijn kanker af.
Maar omdat ik een duur jaar heb gehad, geen geld achter de hand heb en gewoon niet voor ben bereid op het hebben van kanker, heb ik nu een groot probleem...  FUCKING TRIEST.

de enige (goedgekeurde) behandeling in nederland is SUPER DUUR! en vergif! en dat wordt wel vergoed.. maar iets wat goed is voor je lichaam en nog geeneens 1/5 van de chemo kost, daar moet je zelf de beurs voor trekken.
sorry maar ergens klopt er toch iets niet..

Is er iemand die weet wat ik moet doen? heeft er iemand verstand van dit geld traject? of kent iemand een rijk lief mens die mij wilt helpen? :)

Reacties

Populaire posts van deze blog

het zwarte gat

ziekenhuis bezoek nr 1

ziekenhuis bezoek 2