De bekende terugval

Het nadeel van een vega dieet is dat je je soms moe voelt, depri, volle maag. Dit zijn afvalstoffen die vrij komen in het lichaam doordat je jezelf aan het zuiveren bent. Ik ben niet echt als een idioot op internet gaan zoeken naar kanker etc. Doordat mensen om mij heen kanker hebben gehad heb ik me al vorens ik kanker kreeg goed ingelezen. Sommige mensen die dit blog lezen weten het misschien niet, maar ik heb een vriendin gehad die helaas overleden is aan kanker. Zij heeft 15 jaar lang gevochten tegen kanker. Ik heb haar 3 jaar voordat ze stierf leren kennen, toen was ze al terminaal. Ik heb haar tot het einde verzorgd. Ik weet heel goed wat me te wachten staat, misschien precies daarom wil ik geen chemo en bestraling. Het maakt meer kapot dan dat het je heelt.
De terugval is echter moeilijk, omdat niemand het leuk vind zich depri te voelen. Momenteel probeer ik gewoon te accepteren dat de gevoelens er zijn, meer kan ik niet doen.

Zoals ik al zei ik heb niet veel gezocht, wel op natuurlijk genezen van kanker en succes verhalen.. en die zijn er, echt enorm veel... Hieronder vinden jullie en gesprek van iemand die al 16 jaar kanker vrij is, overigens heeft zij ook een auto-immuun ziekte en MS gehad waarvan ze zichzelf genezen heeft. Maar het meest interessante is nog wel dat zij precies zo over kanker denkt en voelt hoe ik het in het begin heb aangepakt met liefde en nog steeds doe. Niet in de angst zitten, alles inpakken met liefde en luisteren naar je lichaam. Het feit dat ik dit ben gaan doen uit mezelf geeft aan dat ik op de goeie weg zit.
Ook wil ik shit gaan oplossen, dat heb ik al gedaan, maar gewoon echt alles. Uit liefde leven en vergeving is hierbij enorm belangrijk, alleen niet makkelijk.
Stel: je partner is vreemd gegaan met je beste vriendin, dit liep aan maanden je hebt niks gemerkt. Dit is 1 van de meest pijnlijke dingen om mee te maken. Hoe kom je daar overheen, nog belangrijker hoe vergeef je deze personen uiteindelijk om verder te kunnen met je leven? Hoe wordt je geen bitter mens? Mijn antwoord daarop is affirmaties :) Bovenstaand heb ik gelukkig nooit meegemaakt, wel andere dingen die mij nog altijd verbitteren.. Die shit moet eruit! Geen stress, geen verdriet.. stress vrij chill leven, dat is wat ik wil en verdien. Iedereen verdient dit, hoe makkelijk is het niet kleine dingen telkens maar weg te te stoppen, grote dingen van je verleden raak je liever niet meer aan, het is een ophoping van ellende en kan je uiteindelijk ziek maken.

mooi gesprek vrouw gooit leven om

https://youtu.be/4RoIsW-bLI8

stress vrij is kanker vrij

http://www.alternative-cancer-care.com/

Ondertussen is de MMS binnen. Dit moet eerst, het reinigen van je lichaam van alle opgehoopte troep. Dit ga ik een aantal weken proberen vol te houden.

Het gaat over het algemeen goed, ik doe me dagelijkse dingen en probeer simpel niet aan de kanker te denken. Tuurlijk zijn er momentjes dat je denkt dat het ook goed fout kan gaan en je misschien het einde van het jaar niet haalt. Tja.. dat kan bij iedereen :) Er niet aan denken is het beste, eraan denken betekent dat je veel negatief gevoelens naar boven oproept welke er al inzitten vanaf dat je kind bent. Negatieve conditionering is een enorm groot probleem, mensen huilen ze kapot bij het horen van het woord kanker. Dat is iets wat ik niet wil, uiteraard heb ik een moeilijk momentje en een knuffeltje nodig met een dosis "wij zijn er voor je". Alleen lukt dit niet, een team aan mensen die je steunt en/of helpt je positieve erbij te houden.
Maar hoe doe je kanker in het positief daglicht zetten? hoe de-conditioneer je jezelf? ik denk het enige antwoord is affirmaties. Het mooie is dat de vrouw in de docu er precies zo over denkt. Ik ben dus niet de enige gek :) thank god... en ja, geloof hebben doet me goed in alle opzichten.

18 dec heb ik de tumor gevoeld, 27 dec de uitslag en vandaag 11 jan, echt 2 weken verder, is de tumor echt veel gegroeid. het groeit zo snel, ook onder de arm, dat ik de uitslag van volgende week vrijdag eigenlijk al weet. Verschillende denken nu, kom op positief blijven! maar ook dit hoort erbij, voelen en logisch nadenken. Het is gewoon niet goed! het is kut! En juist dat maakt het moeilijk... je weet dat als je dit niet goed doet je speelt met je leven. Proberen positief te zijn is er niet bij, je moet het tot in iedere cel voelen en anders is het gewoon afgelopen.

Voorlopig wachten we nog even af, we gaan door met alles waar ik achter sta, voor mijn gevoel is dit nog altijd de enige weg. Heel eerlijk.... ik denk dat de weg makkelijker wordt op het moment dat ik vlg week slecht nieuws krijg. Dan is er namelijk nog maar 1 weg.. en dat is de mijne....


Reacties

Populaire posts van deze blog

het zwarte gat

ziekenhuis bezoek nr 1

ziekenhuis bezoek 2