alles zijn gangetje

Hier thuis gaat alles zijn gangetje. Zit helemaal in me ritme, alle supplementen pakken, lekker wandelen met de honden en paarden en het mediteren natuurlijk. Ik had gedacht veel moeite te hebben met compleet vegan te gaan maar dat is totaal niet zo. Ik had al meer dan 1.5 jaar een streng vegan dieet voor 2/3.  Ik at tot van 's morgens tot 1800 alleen fruit en rauwe groente, in de avond at ik wat ik wou. Soms een boterham, soms uiteten of bestellen en soms gewoon weer rauwkost. Gewoon waar ik op dat moment zin in in had. Dat heeft altijd goed gewerkt en ben daardoor veel afgevallen. Soms zijn kleine veranderingen ook al genoeg. Helaas was het niet voldoende voor de kanker.

Waarom ik kanker heb gekregen is een groot vraagteken. Met die vraag houd ik me ook niet meer bezig, het gaat erom wat ik er nu aan doe alles weer te repareren in mijn lichaam waar het stuk is. Dit doormiddel van mijn vega dieet etc. Volgende week heb ik een intake in een kliniek in eindhoven voor intraveneuze vit C. Dit ondersteund ook het 1 en ander. Ik geloof niet in 1 heilig wondermiddel, wel dat alle middelen samen werken alles te herstellen. Ik stel me dan ook voor dat telkens als ik wat eet of drink mij dit heelt. Mijn broer komt vanavond de wietolie brengen. Super lief!!! Hij wist meteen iemand die het voor me kon maken en heeft er gelijk werk van gemaakt. Met mijn moeder ben ik naar de groente en fruitmarkt geweest afgelopen zaterdag. Zo'n oma karretje voor de boodschappen in te doen is dan toch wel handig :) je sleept je rot als je zoveel groente en fruit moet eten, er zit natuurlijk overal veel vocht in. Lamme armen kunnen we nu niet gebruiken:)

Maandag 15 jan moet ik de scan in, had eigenlijk morgen gemoeten maar de pet/mri ding was kapot. Had vriendelijk gevraagd of ik nergens anders sneller kon, hopelijk konden hun dit voor mij regelen. Helaas kreeg ik het antwoord dat er maar een paar van in europa staan, waarvan 1 in leuven en 1 in Amsterdam. Tja wist ik veel... maar helaas alles zat vol en 15 jan was de eerste mogelijkheid. Vrijdag 19 jan krijg ik dan de uitslag, niet dat de uitslag er toe doet maar het fijn even te weten hoe ernstig hun menen dat ik ziek ben.

Mijn mindset is werkelijk fenomenaal. Ik ben de hele dag vrolijk en doe lekker me ding. Het mediteren helpt, het bellen en afspreken met vrienden helpt en vooral de steun wat je voelt van mensen die in je geloven. Misschien geloven mensen niet helemaal in wat ik doe, maar ze kennen mij en ze geloven in mij. Dat is wat telt.







Reacties

Populaire posts van deze blog

het zwarte gat

ziekenhuis bezoek nr 1

ziekenhuis bezoek 2